Sunday 21 October 2012

One day trip to -----> Malacca

Asalamualaikum,,,!!! ^_^

Salam tengkujuh!! Hujan je sepanjang hri nih,,Alhamdulillah, nikmat Allah,,;)

Saturday 20/10/2012

hri ni aku g one day trip to melaka ,brsama org2 Uzbekhhh (Uzbekistan) , hmm,special thanks to Mdm Yasmin sbb da mmilih kami2  nih..;)

even aku da pnh g Melaka , but trip kli ni, aku sj2 la gedik buat cm x pnah g, sbb nk mnaikkan mood n buat2 excited. haha.*fake

tp x pe la aku rse trip ni lg brmkna sbb ntah.. sbb aku rsa relax, release stress, dpt twu sjarah n culture baba n nyonya, jln sna sni, mnghabiskan duet,,haha
al maklumla bru je lpas anto assaimen2, so suma stress hilang. alhamdulillah


Jengggg.ni la peneman setia dan saksi di kala aku di melaka..;>















 stakat ni je la gmbr yg bole di share..;)

even aku masih plik knp aku dipih untk ke melaka ni n melepaskan oppurtinity aku kat volunteer night marathon , aku still redha sbb aku sdaar msti ad hikmah d sbalik ap yg ditentukanNya..

Tq..Salam..^-^


No comments:

Post a Comment