Sunday 3 March 2013

Sinergi #Part 4

Assalamualaikum..
Salam umah muslimin muslimah semua..

okehh, 4 entry hari ni aku nk cta psal ..................
Day 3

seawal pukul 5 pagi kami dah pun ada kat surau untuk qiamulail. okeh,  masuk tido pukul 3, bangun pukul 4.45..ohh, kalau nk ckp pasal ngntuk, x yah la..
mmg ngntuk pun.. Allah sja MAHA MENGETAHUI.

aku ngaku la, sepanjang qiamulail memang x khusyuk, asyik tersengguk. Astaghfirullah. haishhh

okeh2, lpas qiamulail tu, solat subuh n tazkirah subuh..breakfast, balik bilik, kemas2 barang then kembali ke hall untuk aktiviti2 outdoor.

aktiviti senaman pg dlm hall ohhh.. brsenam dlm aircond, mmg x kluaq peluh laa.haha

aktiviti2 outdoor yg aku mau bilang nih sgt ohsemmm..

REPELLING,,tawu? then sedikit sebanyak aktiviti2 yang mcm dlm PLKN tuh..


nmpk x tuh muka x cukup tido.



ni lah dia repelling tuh, turun dari tempat yang tinggi..ohsem woooohhh. x puas buat skali.


lepas selesai je aktiviti2 outdoor nih, kami pun kemas2 brg , siap2 diri nak balik.

tag for sinergi.


yg berbaju merah tu ABAH.:)


dengan beberapa org kak long n abg long..:)

sekian..

banyak bnda yg aku blajaq dr kem ni, dan aku sgt2 bersyukur sbb aku dipilih oleh ALLAH SWT untk ke kem sebegini. Terima kasih YA ALLAH..
Kem Sinergi, moga terpahat di hati..;')

Assalamualaikum.




No comments:

Post a Comment