Saturday 28 January 2012

yeah..its worth!;)

Assalamualaikum.....salam 1 cuaca..haha...;p

hmm, aku nk share la skit kli ni, aku g picnic ngn FAMILY aku kat Air Terjun Titi Hayun, kat Kedah....hmmm. BEST tu mmg BEST if g ngn family..kan3????;)

hehehehe..tu aku n adek pmpuan aku, Tasha...celah2 kitorg nk ambk gmbaq la ad mamat mna tah, nk interframe, adehhhhh..grrrrr..haha..x pa2....

aku sure rmai org Kedah, da mmg familliar ngn air trjun ni, but for people yg x bp twu psl tmpat ni, meh nk story skitt..tmpat ni nma AIR TERJUN TITI HAYUN sprti yg tertera kat dlm pic ni..tmpat ni juga dknali as hutan lipur n pusat pranginan (stu msa dlu kowt) hahaha,,x sure la..tp ad chalet2 kat situ laa..hmm..apsal nma dia Titi Hayun???mgkin sbb ad Titi kat situ (aku assume yg korg nmpk la norh)..trademark dia tu...lg stu, titi mna yg x berhyun klo ad org ats dia kn??





Titi ni nk uzur daa...n aku rsa stu hri, titi ni msti akn 'RUNTUH' jgak dek krana 'ORANG-ORANG' yang 'AMAT PANDAI' mnunggang motosilal kat ats titi ni...adoyyy,,sdar2 la wahai PENUNGGANG2 MOTOSIKAL nii...da ad trang2 signboard kat tepi tu yg tertulis 'MOTOSIKAL tidak dibenarkan untuk lalu di ats titi ni'...hmm, agknya dorg x pndai bca ni..x pa2..aku ksian tgk dorg yg dk bwk moto ke hulur ke hlir ats titi ni...ish3,,,ksian, x pndai bca...hmmm...klo moto tu lawa nk show off ats titi tu x pa la jgak (bkn nk mgata, tp ini fakta), ni moto x sbrapa ja...tggl ja la kt pondok2 or tmpat parkir ka...wt pa depa sdia tmpt parkir tu klo bkn untk ltak moto2 tu..kn3??

ok laaa..ubah topik skit, air trjun ni, even da lma berbakti as tmpat org bermandi-mnda, berekreasi, kcantikan alam smulajadinya msih lg terpelihra...;)



 alamakk.mama, sory,wrong timing capture...hehe



slh stu kdai, yg ala2 kdai mkn la...even nmpk usang, tp aku rse cool.;)


air dia, 'FULL OH MUM' (fullamak sbnqnya, hehe) sjukkkkkkkkk! nk brenang pn x bole,,air sjuk smpai mnusuk tulang hidungg,,adehhhh,, aku cma dk kat tpi2 ja maen air,,heran tol aku ngn bdak2 kcik yg x reti2 nk sjuk mnyelam dlm air tu..Kagum btol aku...budak2 zaman skg, hyper skitt,hehe..

tu abah aku, hehe, sbuk ja ngn fon dia..haha

 org laen bwk tikar je, mama aku bwk karpet g picnic..haha, hbat x?? (karpet lma tu x gna daa..)

last but not least..ad gak la aku snap pix time nk blik..haha..aku heran mna p adek laki aku, rpanya bru aku tringat, dia la di sbalik camera tu (cameraman),,sian adk aku asyk keja tgkp gmbq ja..haha..tp x pa,,dia lbh ska mngmbil gmbr, dr dtgkap gmbr...;)


;p...sekian ..........^^

No comments:

Post a Comment