Friday 3 February 2012

Alahaii.....

Assalamualaikum n salam 1 Malaysia...

hmm..aku nk share skit la psl 1 bnda yg aku rsa skg mkin HANGAT diperktakan,,hehe


ok laa.bnda tu sbnrnya SONG COVER...(ntah btl ke x word aku tuh)

skg rmai yg wt COVER untk lgu tu la..ni laa.....ap yg aku nk ckp, bkn x bole, n bkn dosa pn wt cover untk lagu mne2 pn, cme biarlah brtmpat, kna pda lagu n ksesuaian suara..


bkn ap, viewers (trdri di klgn mnusia2) bnyk komennya.tu x kna, ni x kna...ksian tol la tgk korg yg cri jln ni untk 'mmpersmbahkan' dri korg tuh..sbgai cntoh la.
http://www.youtube.com/watch?v=IGJZ7eQYVQ0

errr,kpd tuan pnya vid, bkn aku nk mmburukkn ko ke ap ke,
aku rsa suara ko sdap, tp mgkin suara ko boleh diaplikasikn untk bnda laen, AZAN maybe? sedap kan..;)
atau jd Qari ke, kn?
aku admit suma org ad suara unik yg trsendiri, tp mgkin x smua suara mnusia2 kat muka bumi ni ssuai untk mnyanyi, mgkin untk bnda laen,ok..;)

aku pn bkn suara sdap nk ckp bruk kt org ni, cma nk bg pndgn je..kpd yg manage wat song cover yg enak untk didgari, congrates la..myb korg pnye bakat x terserlah lg..;)
so , slagi korg rsa ad bakat ke arah tu, tnjolkan je la bkat tu..n klo bole, biarlah berkualiti skt,.
Malaysia ni ad bnyk sgt da PENYANYI...smpai ad yg msih tercicir, termangu-mangu nk wt album, tertggu-tggu untk dilamar syarikat rakaman..

aku bkn la minat Yuna sgt, tp aku ska cara dia present lagu dia,,ad cra trsendiri yg jrg org wat, ..bkn tu je, Yuna smpai da wt performancee kat luar ngara lg, pdahal, dia bknnya 'lahir' dr pertandingn apa2 bgai. ;Debut' pn dgn lgu cptaan sniri, kira Hebat la kn3?? Go YUNA!!


hehehe, so tu je la aku nk share, BERPIJAK LA DI ALAM NYATA...k?;)

wasalam..

No comments:

Post a Comment