Tuesday 21 February 2012

Muet!

Assalamualaikum,,,,,,,,,Good night!!!!hehe

hmmm, bz bnor aku ngn kwn2 se'kolej' aku akhir2 ni.....taw dak sbb ap?ce teka....jeng..jeng..jeng...


exams??????!!!! nope....;P


assignments??????!!!! nope..:p


English Muet???!yeah!!! definitely CORRECT! one mark for you..;p

errr,,hmm.tu la dia....MUET..stands for Malaysian University English Test... aku pn x fhm awtlah kitorg kna ambk Muet ni..sdgkan kitorg jgak part from IPG (institut pendidikan guru)....bdak IPG laen x kea ambk pn...=='
sdih,,,yes, mmg aku akui benda tu x da jd mslah pn,,tp kitorg yg x prepare lg...dgn erti kta laen,,x sdia lg dr segi mental and fizikal...awt x sdia?? hmm..bkn km mlas,,,,tp......hmmmmm..ntah laa...no reason...ketaq maybe??

so, bersempena ngn Muet week ni, rmai la yg wt group discussion siang n malam....klo x, mmg x nmpk la btg hdung bdak Kirkby ni kat area Villa time mlm2..suma dk rmh, ngadap laptop...:p

well, aku nk share skit la pix2 yg smpat aku snap time km wt discussion mlm2..hahahaha


yg bdak laki tgk kt kamera tu nma dia Afif..dia one of group Muet aku..


chinese girl tu aku x sure nma dia ap sbbnya org dk pnggil dia 'Lizzie' aku pn ikt ja la pnggil dia cmtu....haha



yg blakang dua org tu, yg pkai tdung tu nma dia Syaima,,n laki depan dia, Aman...



aku ad dlm gmbar ni,hehehe,,tdung koko tuh,,hahaha


sbuk je aku nk 'peace' kan??hahhahha,,,hlg stress japp..


ni Amirah,,hehe..smangat tol dia berhujah...;)



alamak, hp mirah cmna leh termsok dlm pix ni eh? haha,,plik..biarlah, nk interframe jgak kot,,haha




suasana malam di villa yg rmai ngn bdak Kirkby lately ni,,,




ni la NOTE aku,,hahaha,,tulisan korg x yh nk examine ke, analyze ke,,korg mmg x kn fhm,,,hahahaha


buku ni hri frst beli, blik tros balut,,hehe,,smangat...;p


my stuffs...;)


hmmm, hrap2 la kitorg success dlm Muet test tu nnti,,Yes, mmg kitorg Major English, but it does not mean that we are excell in english,,huhuh,,please don't put a high expectation to us,,it stressfull !huh..

so, sni ja la coretan aku kli ni,,,,

Moga2 Student2 Kirkby Passed Muet Test with band 4 ke ats..INSYALLAH......
psssttt...pssstttt...doa2 kan la sme eh??^^

Amin...Wasalam..


No comments:

Post a Comment