Wednesday 22 August 2012

Snap Snap Raya!

Assalamualaikum waroh matullah hiwabarokatuh..

 Salam Syawal ke-5!!;)

sbelum itu, sy d sni hndak mnjelaskan bknlah sy niat sy nk menunjuk, atau menayang gmbo2 yg tlah sy ambil, tp hnya sekadar berkongsi dgn anda, anda, dan ANDA! *err..pasan sgguh minah ni, cm ad org bca..phuiii

pix2 kat bawoh ni time otw ke Kota Bharu, Kelantan..singgah kt mne tah tmpat ni, da lupa nma..


indah kan??hmm..Ciptaan Tuhan tu..;)



hehe..






time ni aku duk dpn..mama kte lenguh n sejuk duk depan, so dia tkar tmpat dduk jap ngn aku,,huhu

hri raya pun menjelma!! ni family2 belah abah aku..meh aku introduce...


ni family adik pempuan abah aku..(cek na's family)


ni pn family adek pmpuan abah aku..(cek yah's family)


ni pn adek pmpuan abah aku..(cek mi's family)


ok, yg ni tok mek n tok ku aku,,;)


yg barisan blakag tu adek2 abah aku yg x kawen lagi..hehehe


big family.. actly x ckup ni,,ad lagi tp dorg dtg lpas kitorg hbs photoshooting ni..


ni family abang abah aku..(ayah pa's family)


ni haa abg second abah aku..

huuuuehehe..okay,,stakat ni entry pixca2 di klantan,,ad bnyk g sbnornye,,x pe la upload je la mne perlu,,k..tata
 salam


No comments:

Post a Comment